Den gula spaden

Skrivet: 2014-03-18 | 23:56:00

-Hur ser jag uuuuut??
Streeeess!! Åh, vad jag INTE ville fota mig själv idag. Det tog emot som tusan. Rasmus fullkomligt slet upp mig från soffan och Nilla, Rasmus mamma, tipsade om lekplatsen precis utanför. Så med 4 minuter till godo så sprang vi ut. Rasmus fick agera stativ och två mobilampor fick bli mitt ljus. Därav den ocharmiga dubbelskuggan och den ytterst fina berätta-spök-historia-ljuset. Toffs uppe på huvet och inget smink. Fint. Varför inte slänga på ett påklistrat leende och en gul spade in i bilden också? Perfekt. Klar. 


2014-03-19 | 04:10:50

Haha fast jag blev glad av detta fotot :) Den gula spaden gör det hela snäppet bättre bara

Svar: Himla tur då :D Hahah, jag la dit den på de sista bilderna bara, så det var ju bra :D
Josefine Hellgren

Ss
2014-03-19 | 18:22:18

Väldigt ovanligt tänkt! Riktigt bra bild!

Svar: Haha, jaa, kanske det :p Tack! :)
Josefine Hellgren

2014-03-20 | 19:14:50

För att vara en "dålig" bild måste jag säga att den ändå var roligt häftig och rolig!
Jag har en liten frågestund och det hade varit jättekul om du (och alla andra som läser denna kommentaren förstås) hade velat kika in och ställa en liten fråga :)

Svar: Hahaha, det är bara jag som är perfektionist och ser massa småfel ;) Oj! Är den fortfarande igång? :)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: