Den tiden är nu

Skrivet: 2014-03-12 | 15:23:00

-Lite som denna fast utan magin.
Ni vet den tiden på våren då det inte är några färger än? När allt är mest brunt men ändå så mysigt och lugnande? När solens värmande famn får alla att stanna upp en stund och bara njuta. När man äntligen för första gången på året kan göra ett par blå byxor av himlens tyg och inte bara gråa mjukisar. När julgranen fortfarande ligger utanför bakdörren och mjuka madrasser väntar innanför husets vägger på att få pryda utemöblerna som lurar inne i garaget. När man får den där första känslan av att man vill vara utomhus. När man blir helt till sig av lite fågelkvitter. När man börjar känna dofter igen, lite fukt men ändå torr mark. När man ser knopparna och vet att de vilken dag som helst kommer att explodera. 
Den tiden är nu.


2014-03-12 | 17:00:45

Bilden ser sjukt mysig ut :) göra bloglovin byte? :)

Svar: Tack!! :D Absolut, säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig på momangen :)
Josefine Hellgren

2014-03-12 | 18:43:55

Du fotar inte bara som en gudinna, du skriver som en också. Man blir ju helt fast i vissa av dina texter. Så enkla med ändå så himla bra! :)

Svar: Aaaaw! Tack snälla Freddie!! :D :D Åh så glad jag blir!
Josefine Hellgren

2014-03-15 | 20:33:14

Jag beundrar dig verkligen! Att du varje dag tar genomtänkta och vackra självporträtt. Älskar självporträtt jag också, tycker om att det är så personligt :) You go girl!

Svar: Du är så snäll!! och själv väldigt, väldigt duktig, det ska du komma ihåg!! Tusen och åter tusen tack!! :D
Josefine Hellgren

2014-03-23 | 08:21:43

Härlig bild! Vill du göra bloglovin byte med mig? :)

Svar: Absolut! Säg till när du lagt till mig bara så lägger jag till dig direkt! :)
Josefine Hellgren

2014-03-28 | 07:03:01

sv Tack <3

Svar: Så lite så! <3
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: