Hårband

Skrivet: 2014-03-27 | 23:22:00

-Plötsligt blev jag rödhårig...
Idag lekte jag med tanken "hårband". Om ett hårband skulle vara väldigt superlogiskt skulle det ju vara ett band av hår. Så då gjorde jag det. Ett band av hår. Inga svårigheter. 
Min hy har blivit superkänslig, vatten i ansiktet är ett nono, minsta lilla sak i ansiktet svider. "Irriterat ansikte" sökte jag på i hopp om att få se massa sura miner, fast det vart faktiskt flest bilder på hudproblem i ansiktet.. vilket jag egentligen skulle söka på för att få information men ändå hoppades få slippa se.. eller nåt? Nåja. 
Ikväll åt vi hos mormor (mycket trevligt och mysigt!!), därför kommer en fönsterljus-bild upp nu och inte tidigare. Vi har kollat hotell också, så datorn har varit upptagen. Jajajaja, bortförklaringar hit och dit. Jag är mästaren på det, ändå hatar jag när andra kommer med bortförklaringar.
Någon som känner igen sig? 


2014-03-28 | 12:54:41

Följer dig nu :)

Svar: Och jag dig! ;)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: