I stora drag

Skrivet: 2014-03-20 | 20:38:05

-En ny version av "konturer" som jag gjorde andra januari. 
Febern har lagt sig rejält, vet inte ens om det kan kallas feber längre.. Nåja, jag har svettats som en gris som sagt, hela dagen. Jag har kollat på alla avsnitt av top modell idag och fick en hel bunt med inspiration. Den halvt sjuka men vakna och kreativa hjärnan kom på sak efter sak som vanligt. Jag började skissa och helt plötsligt står jag halvnaken i mitt rum med ett lakan och en passande ljussättning. En bit av håret är numera vitt och vill inte riktigt försvinna. Kanske har blivit Anna från "Frozen" eller nåt. En del av mitt hjärta har kanske förfrusit. Vad vet jag? 
Tänker bestämt visa fler bilder sen, för det vart många jag tyckte om. :D :D 


2014-03-20 | 20:57:58

sjukt snygg Bild!

Svar: Tack!! :D
Josefine Hellgren

2014-03-20 | 21:51:13

supersnygg bild och supersnygg Jossan!!! :D
Blir sådär jätte extremt avundsjuk på folk med blåa ögon när jag ser sånna här bilder.. ;( all ära till mina mörkbruna, men blåa är ju mer "explosiva" eller hur man ska säga.. hehe. Så fint!

Svar: Tack Marieeeeee! :D :D Hahaha, lustigt det där, jag har alltid velat ha bruna. Men det är väl för att jag har blåa? Ögonfärger i allmänhet är vackert tycker jag. Alla har olika liksom :D
Josefine Hellgren

Sara
2014-03-20 | 22:24:27

Wow

Svar: Haha, tack :p
Josefine Hellgren

2014-03-21 | 01:00:49

Man ser pa dig att du blir battre och battre. Tank att sista December titta tillbaka pa vad du gjorde 1 Januari :)

Svar: Tack Emma :) Jaa, tänk, shit... långt dit, men det blir en resa jag aldrig kommer att glömma :) Spännande :P
Josefine Hellgren

2014-03-21 | 08:34:49

En av de bästa hittills!

Svar: TACK! :D :D
Josefine Hellgren

2014-03-21 | 11:48:17

snygg bild!

( p.s. Nu har bloggen dragit igång på riktigt igen och då bjuds även på en tävling. In och tävla åt dig, eller någon i din familj! Tävlingen avslutas nu i helgen! )

Svar: Tack! Går in och kikar ;)
Josefine Hellgren

2014-03-21 | 12:56:16

Åh vad fint!

Svar: Tack!! :D
Josefine Hellgren

2014-03-21 | 13:21:50

Jättefin bild! :)

Svar: Tack ska du ha :)
Josefine Hellgren

2014-03-22 | 21:18:21

Okej, den här bilden var grym. Älskar din pose!

Svar: Tack snälla!! :) :) :) :)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: