Lager 105

Skrivet: 2014-03-19 | 23:56:00

-Okej inte 105 lager, men 5 lager hade jag. Tre filtar och två täcken.
Jag frös, huttrade som ett asplöv. Jag har feber, inte hög, men tempen sa feber. F'ck you feber. Jag har ont i varenda led i kroppen och ligger aldrig bekvämt för att somna. Ibland blir det för varmt istället, men jag kan inte ta av mig något, för då blir det kallt istället. Känner jag mig själv går det mesta över under natten, så har jag allid varit om det inte är väldigt hög feber. 
Förlåt att jag inte skrev idag (läs: den 19e), ja, alltså då jag hade feber. Idag (läs: den 20e) mår jag mycket bättre som väntat men jag är om hela jag och imorse var jag hes som en groda och svettades som en gris. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: