Offer och offermuren

Skrivet: 2014-05-12 | 21:47:00

-Titel: Offer (12/4)
Morgonen efter att jag blivit rånad så låg jag i sängen. Kunde inte äta. Inte le. Ingenting, jag var i ena sekunden helt tom och i andra bara forsade tårarna och det kändes som hela kroppen tränga sig ut genom sig själv på nåt vis. Men på ett sätt hade jag tur. Vi hade tur. Rånaren hade lika gärna kunnat ha en pistol i handen, eller en kniv. Jag hade kunnat försvinna. Madde hade kunnat försvinna. Pappa hade kunnat försvinna. Eller bara skadat oss. Men vi alla överlevde nåt som inte hände. Det enda fysiska var det gigantiska märket på min arm av väskremmen. 
 
-Titel: Offermuren (12/5)
Jaa, där uppe på muren låg jag och försökte se död ut samma dag som idag men ändå för "en månad sen". Det kommer att bli svårt att göra bilderna så olika jag bara kan. Det är nästan exakt 20 minuter mellan bilderna. Kul va? :) Nästkommande bilder behöver inte vara på samma plats eller något sånt. Jag får ju vara på samma ställe, eller helt åt helsika olika ställen, så långt man nu kommer på en dag! 
 


2014-05-13 | 10:44:04

Åh fy vilken upplevelse :(
Skönt att ni klarade er fysiskt! Hoppas att alla mår bra trotts detta.

Svar: Ja, overkligt nästan :(
Jo, precis, det är faktiskt skönt! Ja, vi alla mår bra!! Det var ändå en månad sen nu, och vi kommer aldrig behövs se platsen igen!
Josefine Hellgren

KARRO
2014-05-14 | 19:12:11

Så himla lik madde här!!!

Svar: Haha va? :)
Josefine Hellgren

2014-05-20 | 21:51:20

Riktigt, riktigt fina bilder!

Svar: Tack snälla!
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: