Änder är morgonpigga

Skrivet: 2015-12-03 | 23:30:51

ÄGNÖ
 
Ultimata andas-stunden. En hel ö sover förutom jag och fyra änder.
Idag är jag pirrig i magen och så där bombtaggad. Kan omöjligt sova inatt. Vill ju så gärna gå ut då, men så är det kallt och grått. En sommarnatt som är helt rosa i soluppgången och sådär lagom varm så man bara behöver en tunn långärmad tröja, med berg och vatten och något som helst liv önskar jag mig i julklapp. Fast gärna en julklapp som jag kan öppna om några timmar när fjärilarna i magen är panikslagna och hyperaktiva av glädje så jag kan få komma ut och andas! Tack på förhand! 


2015-12-04 | 09:23:57

Åh vilka fina bilder!! :D

Svar: Tack söta! :)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: