Ännu ett testinlägg

Skrivet: 2015-03-21 | 01:59:44

Hej hopp, här är lite fet text som vanligt!
 

Här kommer jag börja skriva en massa, helst inte för långa texter. Men långa texter kan vara fint i helheten. Inte för att nån kommer att läsa utan mest för syns skull. Det är ju trots allt en blogg och utan text blir det bara ett skrollande bildspel. Jahapp, vad kan man mer skriva? Hur skriver man om ingenting? Shit vad svårt. 
Jo, men Gran Canaria var nice. Lite småkyligt på kvällarna, men vem är jag att klaga? Nej, jag tänkte väl det. 
Designen är sååååååå snygg! Nu har jag bara 7 punkter kvar.
 
  • Lägga in text i headern. Hitta orginalheadern också.
  • Kategori och Arkiv i samma stuk som Lina har fast i drop-down stuk.
  • Opacity och ändra färg på topmenyn samt ljusare bokstäver.
  • Kategori, inlägg och arkivkodmallarna måste bli liknande startsidan.
  • "Om mig" och "Utrustning" ska skrivas och läggas in som underbloggar.
  • "Kommentarer" och "länk till inlägget", "Allmänt" de två raderna närmare varandra.
  • Aningens större text i inläggen. Pyttelite men ändå tydligt och snyggt. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: