Utan er kan jag lika gärna lägga av

Skrivet: 2011-08-28 | 00:23:52

Systern min tycker att jag uppdaterar för dåligt. Håller med henne! Det är så mkt som ska läggas upp att jag inte vet vart jag ska börja. Vad vill ni se? Vad vill ni läsa om? Och varför skriva om man inte får nån respons? Medelvärdet på besökare har växt, och det är ju kul! Men lämna efter lite spår! Lägg till mig på bloglovin "plusset" under profilbilden. Kommentera! Det är sånt som gör mig skrivsugen, och det som driver mig att lägga ut foton och dela med mig av tips och lite sånt. Ge mig inspiration!!


2011-08-28 | 08:44:53

Skickar här ett gäng med inspirationskramar!!



Fortsätt med dina fina bilder, de inspirerar mig till att ta mer foton!! =) Fast jag kommer ju inte upp i din kvalitet.. ;-)



På din förra blogg hade du lite photoshop tips, gärna mer sådant! :-P



Kram

2011-08-28 | 13:56:38

yes ;)

har gått i paraellklass med elsabeth och min bästa vän har gått i samma klass som hanna elin :)

Nicolai
2011-08-28 | 15:20:49

Vill gärna kommentera men vet aldrig vad jag ska skriva :P

Jadu
2011-08-28 | 22:38:48

Eller så kommenterar du inte alls Nicolai...

Tycker om dina bilder.

Du vet det är roligare att kolla på bilderna en att läsa text:D Puss <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: