Säg ja oftare.

Skrivet: 2011-12-21 | 19:02:00





-Fan vad jag är glad åt mina vänner. Men fan så jag skäms.
Det va skolavslutning idag. Jag tvingade mig upp ur sängen, jag va fast besluten att åka dit. Jag kan fortfarande inte fatta hur mycket jag har varit borta från skolan, det är ju pinsamt! Jag älskar att vara där, och mina vänner är helt fantastiska.
Jag somnade inte förrän vid 5, och vaknade 2 timmar senare. Åkte dit med ansiktet vibrerandes medan jag lutade mig mot bussens fönster av trötthet. Missade det förbaskade tåget med 5 sekunder när jag väl kom till Huddinge. Så jag fick stå och vänta och frysa.
Men väl i Tumba så gick jag enligt Elins instruktioner till Tumba scenen. Musikklassen skulle ha julavslutningskonsert (kan man kalla det va?). Jag hade aldrig hört dom spela eller sjunga. Dom gjorde mig otroligt imponerad. Så jävla grymma!! (Bilder från uppträdanden kommer senare)
Efter skolan åkte jag och 8 pers till stan. Vi käkade lunch (Jag funderade länge på om jag skulle ta vesuvio eller calzone (kom senare på att det fan är samma sak) bestämde mig i sista sekund, jobbigt läge liksom), stod i en busskur av en anledning jag inte riktigt är säker på, gick in i affärer av ännu en anledning som inte riktigt är klar än, begav oss till gallerian och besökte Hollister (<3), Media Markt (Jag älskar att gå dit med kamera/foto intresserade människor, vi stod på min favoritplats och kikade på grejjer (fotogrejjer) i vad andra skulle tycka va en evighet) och sen gick vi och satte oss vid ett fik där jag efter ett bra tag bestämde mig för att köpa iste för typ 30 spänn (???). På väg hem stötte vi på dom otroligt talangfulla idolerna Moa och Molly.
Träffade Unni från dansen på väg hem också! Kul pratstund! :)
En bra dag helt enkelt! (Och en väldans massa parenteser (och bilder))



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: