Händer grejjer!

Skrivet: 2011-07-25 | 20:04:58

Nu är jag hemma igen. Det har hänt en jäkla massa medan jag va på Gotland. Amy Winehouse död, två mega åskväder som släckte ner hela gotland, nån ekonomikris och sen katastrofen i Norge. Jag har hållt mig uppdaterad sen det hände. Helt galet. Blir så arg, så jävla arg. Ni som har mig på facebook vet ju vad jag skrev för status. Gillar ni min nya facebooksida så hittar ni statusen. Men jag varnar känsliga läsare vill jag säga!
Nåja, nog om tråkigheter.
Jag har haft riktigt kul på Gotland. Varit hos faster i hennes vackra gotlandshus, lyckats fota en blixt (typ stolt?), badat i isande kallt vatten, fått träffa sysslingarna som man inte sett på 5 år, haft min hand i en kalvs mun (jora, slemmigt och äckligt!), varit på ett otroligt fint dop med prinsesstema på fikat efteråt. Lilla Saga va det som döptes, mitt och maddes kusinbarn! Det blev även en liten släktträff med fika ute på sysslingarnas gård med den resterande tårtan från dopet, så himlans trevligt! Sen fick vi se vart pappas farmor och farfar låg begravda. På kvällen va jag med om något historiskt.. traktorpulling. Traktorer som ska dra en viss vikt som bli tyngre och tyngre så långt som möjligt. Oj jisses säger jag bara!
Ni ska få se bilder från allt detta.. men inte nu, inte idag, inte i veckan. För vet ni vaaad? Imorgon åker jag till ÄGNÖ!!!


2011-07-25 | 21:12:51

Vinnaren i fototävlingen är utsedd, gå in och kolla om det blev du? om det inte blev du, glöm inte att kolla om du är en av de fem som vann tröstpriset. Klicka här för att komma direkt till inlägget:



http://bellzors.blogg.se/2011/july/fototavlingen-avslutad.html#comment

fia
2011-07-25 | 21:32:13

VI DRAR TILL ÄGNÖÖÖÖÖÖ IMORRRN!!!!! :D :D :D

2011-07-29 | 18:53:24

Å Gotland, kom hem igår där ifrån och vill bara åka tillbaka igen, haha.

Har du varit där förut?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: