Om mig

Skrivet: 2011-06-29 | 00:24:32

Josefine Karin Maria Hellgren heter jag, fyllde 17 bast i September.

- Till hösten går jag ettan på Xenter. Och självklart går jag Estetiska programmet med inrikting Media och Foto. Jag går om ettan. Jag gick tidigare på Jensen gymnasium norra. Men det låg för långt bort helt enkelt vilket inte passade mig.

- Jag bor i Huddinge med min svensson familj, ni vet, i villa, med volvo, med en katt och har nära till allt möjligt.

- Jag dansar i Huddinges dansskola i en vanlig grupp och sedan en mer avancerad grupp. Jazz och showdans och modern dans. Det är alltid en lycka för mig att få dansa. Jag börjar nu på mitt nionde dansår.

- Jag har gott om vänner som jag älskar något enormt! Emma och Moa tex, dom finns alltid där för mig! Min allra bästa vän som jag känt sedan barnsben, Anna. En person jag beundrar och älskar vad som än händer! Jag skulle kunna göra allt för henne, utan tvekan. Andra äkta vänner är rebecka Hansson, Julia och Rebecka Stockgard.

- Min stora passion i livet är att fota. Intresset utvecklades i Thailand 07. Jag fick låna kameran och sprang runt och fotade blommor. För mig är foton minnen, det är det mest värdefulla jag har. Och jag kämpar varje dag för att lära mig mer inom ämnet!

- Fotar gör jag med en nikon d7000. Tjecka in min övriga kamera utrustning här.

- Andra intressen är segling, skriva texter, och som jag tidigare sa, dans!


Här hittar ni allt som rör min vardag. Hur tankarna går i mitt huvud när något gått snett, när jag kommit på något asballt och när lyckan sprider sig i kroppen på mig! Här kommer ni få se foton av alla slag. En massa tips och trix så att ni också kan lära er det jag ständigt lär mig. Och självklart en massa roliga tävlingar!


Visst hörs vi igen?



2012-05-03 | 20:27:55

Jag bor i faktiskt också i huddinge och det är på spel mellan Xenter och kulturama faktiskt, jag har gått om i fjärde klass,så jag är 17 och börjar första året i höst. Så jag börjar förhoppningsvis på något av dessa skolor med inriktning foto. Något som får mig att börja väga skiljaktigt mellan båda? :)

2014-01-28 | 00:55:10

Hej! Måste säga att du har många bilder som jag uppskattar riktigt mycket. Dessutom vill jag säga grattis till att din fina blogg blivit utnämnd till veckans blogg! Jag har själv startat en fotoblogg ganska nyligen och försöker få den på fötter...vore mycket tacksam om du ville titta in lite snabbt :)

Tack på förhand

/Victor Martini

Svar: Men! Va glad jag blir!! :D tack! Jag blev väldigt glad när jag blev tillfrågad att bli veckans blogg :)
Klart jag kollar ! :)
Kram!
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: