Beslutsångest

Skrivet: 2011-11-12 | 01:46:59

Foto eller film/tv? Det är frågan jag ställer mig nu varje minut som går. Jag har inte ens en magkänsla och jag bygger upp mer och mer panikkänslor.
Kommer ni på fler bra och dåligt om att gå foto eller film/tv så kommentera gjärna. Och kommentera och säg vad ni tycker att jag ska gå. Är jättemega tacksam om ni hjälper mig! Så från botten av mitt hjärta: Kommentera eller smsa mig eller vad som helst och säg vad jag ska välja!!!


2011-11-12 | 09:51:29

Svar: Visst kan vi göra länkbyte! Jag lägger till dig nu! :D

2011-11-12 | 12:45:20

Svar: tack :)



Har gjort länkbyte nu :)

Här: http://silluuu.blogg.se/2011/november/lankbyte.html#comment



Jag diggar verkligen din design, gör du gratis designer :) ?



Kramar, Silluuu.blogg.se!

2011-11-12 | 15:32:38

Heej!

Välj det som ligger dig varmast om hjärtat! Vad gäller detta behöver du inte alltid tänka på din framtid. Jag vill helst av allt bli profsfotograf när jag blir större, men jag vet inte ens om jag ska ha foto som individuellt val. Allt löser sig om man vill det! Även om du kanske väljer film/tv idag och sedan inser att det var fel val för dig kommer det gå att lösa senare i livet, eller om du väljer foto och känner att det verkligen inte blev bra. Inte många går direkt från gymnasiet ut i arbetsliv och stannar där tills de blir pensionärer! Man går i skolan för att välja fel så man när det kommer till kritan vet vad man verkligen vill! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: