TÄVLING!! Spextema!!

Skrivet: 2011-10-16 | 22:10:42


Ge förslag på spexteman!!
Det är spextider runt om i Sverige. Så nu alla påhittiga, fiffiga, kluriga, fyndiga, klipsa, finurliga, smarta bloggläsare, nu kör vi på tävling igen! Min kära syster Madeleine går i nian (Tänk att hon har blivit så stor!) och hennes klass ska snart ha spexfotografering. Så nu vill jag att DU skriver ett spextema. Det kan vara precis vad som helst, hur tokigt och galet som helst. Låt fantasin flöda!!  Ni får självklart skriva hur många ni vill.
Berätta vad ni hade för spex ni som redan haft, och ni som ska ha kan bläddra igenom kommentarerna för att få inspiration!
Men den/dom som skrivit temat som madde väljer att framföra kommer få en länkning, ingen mesig textlänkning utan en maffig bild!
Förresten, hittar ni mig?
Ge förslag på spexteman!!


2011-10-17 | 10:40:06

Skönt att höra! :) Min dag har hittills varit okej. Ska snart till skolan! Ha en bra dag!

2011-10-17 | 19:05:50

Spextema det kan ju nästan vara det mesta haha! ;) Har ju själv inte tatt spex, men jag tycker att nördig är det roligaste. Att alla ser ut som töntar, det är det roligaste! :D

2011-10-17 | 19:51:19

Vi hade för en månad sen och vi hade typ 10/20 år senare, alltså vad alla trodde dom skulle vara om 10/20 år. Typ jobb och så, jag var flygvärdinna. Fin blogg förövrigt. :)

2011-10-17 | 20:32:14

alkisar var dom flesta på vårat hahaha :O de sög.

2011-10-17 | 20:36:31

Hej fin blogg! Kolla gärna in min blogg om livet som MODELL i new york city Kram Bella

2011-10-17 | 20:37:02

Hej fin blogg! Kolla gärna in min blogg om livet som MODELL i new york city Kram Bella

2011-10-19 | 19:09:47

i våran klass hade alla armekläder och en som va typ utstött hahha!!



skitcoolbild!

2011-10-20 | 19:40:21

Hej igen!

I nian, minns jag faktiskt inte vad vi hade. Jag tror inte vi hade något speciellt teman. Men när jag slutade trean på gymnasiet körde vi 90-tal pojkband med galna fans runt omkring. Det blev faktiskt riktigt häftigt, men även rätt självklart för vi var en musik klass.

Det finns många teman, bara man funderar. Brandman, polis, kalas, tv-serie eller tecknade serie, kändisar, cirkus, framtidsyrke o.s.v.

Hoppas jag gav er, lite inspiration! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: