För att jag är så jäkla avundsjuk

Skrivet: 2011-09-10 | 23:32:12

Ph: Hanna i täten.  Vill ni se fler bilder? Finns många way better than den här (svengelska gillas!) Kan fråga madde om om jag får lägga ut och vilka! Hon ska ju ändå lägga upp alla på facebook :)
Sitter och fixar till alla bilder som madde tog hem från Kebnekaise. Vilka lyft det blir med dom rätta medlen! Riktigt starkt av dom alla att gå med ca 16 kilo på ryggen så långt, med skoskav, mjölksyra och i höstens kyla!
Jag är lite avundsjuk (okej jääätteeavundjuk) på alla som fick chansen att åka dit. Bara se de otroligt vackra landskapen, vattenfall och klart vatten, illgula träd och höga berg med låga moln som täcker topparna.
En dag ska jag också dit...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: