En dammig kamera

Skrivet: 2012-08-22 | 11:46:00

-Åh min gamla Nikon D60. Vilka tider...
Jag sparade ihop huuur länge som helst till den där systemkameran. Och när jag hade den i mina händer den där kvällen i december 2008 så var jag fast. Även om jag inte var bra då hade jag i bakhuvet att jag var bäst, att jag hade talang, och att jag skulle bli fotograf. Hade jag inte haft den inställningen hade jag aldrig kommit hit jag är idag. Jag har kollat på säkert tusen youtubeklipp om redigeringstips, ljustips, Iso, bländare, slutartid, delar på kameran, hur man får suddig bakgrund, hur man gör panorama bilder. Allt lärde jag mig på egen hand via internet. Jag har suttit som klistrad (det gör jag fortfarande!) och det har gett resultat...
Nu ligger min lilla Nikon D60, dammig och rostig på insidan, på min "det här är jag-hylla", och där ligger den helt perfekt! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: