Maybe she died there? Maybe she fell?

Skrivet: 2012-08-29 | 18:30:16


-Olivia lever, oroa er inte! 
Åh vad jag älskar det här! Att få skapa bilder enbart med kameran. Använda sig av tekniker och sin kreativitet. Jag har bara lagt på en svartvit gradient map och ökat kontrasterna lite. Lite synd dock att vi inte fick reda på innan vad skulle göra och vart vi skulle idag, annars hade man ju kunnat ta med sig nån fladdrig vit klänning... Inte för att jag tror att nån hade dragit på sig den, men ändå!
Jag vill ju göra seriösa bilder! Och göra bilderna som jag får upp i huvudet. 
Nu hade jag dock tur med att Olivia hade svarta kläder och vita skor, speciellt på "fotstegsbilden" där man praktiskt taget bara ser hennes skor mot den mörkare trappan. Man kan inte få allt, men man kan göra det bästa av situationen och göra det så bra som det bara går! 


Nicolai
2012-08-29 | 22:11:47

Assnygga bilder!! :D

Svar: TACK! :D
Josefine Hellgren

Olivia
2012-08-29 | 22:40:10

Shit vad bra det blev! :D

Svar: Jaa, det var ju du som stod modell!! ;)
Josefine Hellgren

2012-08-30 | 16:01:15

åh, herregud vilka häftiga bilder och din blogg är proppfull av helt fantastiska fotografier!

Svar: haha! Åh! Tack snälla!! :D
Josefine Hellgren

Anonym
2012-09-01 | 09:31:33

Magiskt, super!

Svar: Tack! ^^
Josefine Hellgren

2012-09-02 | 18:36:56

snygga bilder!! :)

Svar: Tacktack :)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: