Dans i 4 dagar

Skrivet: 2012-12-06 | 17:46:00

-Lilla jag dansandes i studion med min favorittröja
Idag är det extra träning, imorgon är det genrep och i helgen är det dansuppvisning!! Jag fattar inte att tiden har gått så snabbt. Vad hände liksom? Innan hade jag aldrig dansat street, nu ska jag vara med i öppningsnumret med streetinspirerat. Innan hade jag aldrig dansat i C-gruppen (högsta gruppen på våran dansskola), nu har jag klarat mig egenom en hel termin. Och innan hade jag aldrig trott att jag skulle dra på mig ett per vida jeans och bruna kläder upptill, det ska jag göra nu i en 70-tals dans. Så. Jäkla. Taggad!!!
Huddinge Aula, lördag-söndag, 13.00 och 15.30. Kom och kolla! 
 
Modell och redigering: Josefine Hellgren
Fotograf: Karolin Knutsson
 


2012-12-06 | 17:53:16

ååh så snygga bilder!!

Svar: Tack Alma!! :D Min kära vän som tagit dom :)
Josefine Hellgren

2012-12-06 | 17:53:16

ååh så snygga bilder!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: