Snart en månads frånvaro

Skrivet: 2012-02-20 | 12:59:51


-En bild från ett hem där jag syns, får stöd och är omtyckt.
Ibland går jag in och tittar på statisktiken, tror att den ska ligga på noll. Men det är förvånadsvärt många som varje dag går in och tittar om jag har uppdaterat, det är sjukt!
Jag är så jävla oinspirerad så det bara skriker om det. Ingenting är kul att fota längre. Jag vill bara få bort den här dumma snön och få lite färg på tillvaron!
Visst är det några som bryr sig om jag ska fortsätta blogga eller inte... men det är inte många. Who cares about this shit?
Jag har ändrat designen lite som ni ser. Vet inte ens om jag blev nöjd, ser skitliten ut på headern och som en helt annan person på profilbilden.
Nää, jag funderar fan på att ge upp!!!


Elin
2012-02-20 | 15:45:21

Det är kul när du bloggar, men gör det bara om du känner för det! Designen var fin förresten :)

Karolin
2012-02-20 | 17:26:48

Uppdatera!! Jag bryr mig, kollar in varje dag! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: