En vecka mer eller mindre!

Skrivet: 2012-10-14 | 23:24:00

-Bild från kursen idag.
Loggade in på blogg.se, såg att jag inte bloggat på en heeel vecka. Fick dåligt samvete så jag tänkte skriva ett inlägg om min underbara dag!
Jo, jag vaknade upp hemma hos Alexandra försår ni, efter en otroligt spårad kväll! Nej, faktum var att vi kom till Nype för sent och ingen hade varken råd eller lust att betala inträdet, så vi fikade på Espresso house tills de stängde vid typ 12, satt och snackade om allt möjligt! Så värt! Men tillbaka till idag. Vi vaknade, åt frukost och tog en rejäl promenad till chokladfestivalen. Vi ska inte ens prata om varför vi gick, Alex var helt enkelt lite virrig.. 
Åh du ljuva paradis! Choklad överallt! Provsmakningar överallt! "Om någon nångång säger att pengar inte spelar någon roll så ska jag svara att jo, det gör det fan visst, vad ska du annars köpa choklad för tänkte du?" Jag måste bli rik... (Bilder från chokladfestivalen kommer)
Vi blev sena till skärgårdskepparkursen, men som tur var så hade de inte börjat än. Det är så mysigt med alla Ägnömänniskor! Och nästa gång kursen är så är det på Ägnö!!! Gaaaah!! Naaaajs!!
Återigen flög 4 timmar iväg, och plötsligt var det dags att åka hem för att göra iordning sig för dansen..
Det gick väl ändå hyffsat, inga nya steg, bara genomgång, så det var ju bra. 
Åkte hem, käkade glass och kollade på solsidan, och Wiliams lista medan jag fixade iordning bilderna från idag. Så mycket bilder... blir ju knäpp! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: