Hen gick på grund

Skrivet: 2013-07-12 | 12:01:00

-Ibland gäller det att vara snabb med kameran...
... för när vi åkte till Köpenhamn såg vi en båt som lutade sjukt mycket. Jag tog fram kameran, ställde inställningarna fort som attan och chansade hej vilt med fokuseringen. Träffade mitt emellan två lutande stolpar (ööh, daaah, vi ser det?). Fokuset rätt och allting! YES! När vi tittade på bilden såg vi att den inte bara lutade. Den var nog ganska övergiven så att säga. Lite spöklikt nästan :o 
Holy crap. Jag skrev just hen i min egna rubrik!!! 


Maja
2013-07-12 | 14:51:41

Men åh. Läste ju idag i tidningen om en man som omkom i en båtolycka nu. Kan ta kort och skicka när jag kommer hem, nästan säker på att det måste vara samma!

Svar: VA! Är du säker?? :O
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: