Ett sista farväl till danssalen

Skrivet: 2013-06-19 | 10:54:00

-I över tio år har jag dansat där. Just där. I danssalen på Patron Pehrs väg. 
Nu är det slut på riktigt. Jag hade en underbar sista kväll i danssalen med mina dansisar! Vi åt god knytismat och efter mycket spring hit och dit lyckades vi också se filmen från Tumba schowen. Vi sa hej då till Frida som även hon ska sluta och skrattade och pratade om allt möjligt. Och så gjorde vi en rolig, men oerhört svår tipsrunda som handlade mestadels om lärarna.. och hur länge Hoffis har gått i danslinje B.
När jag kom hem låg jag och grät i flera timmar. Kunde bara inte fatta att en sån stor del av mig nu har tagit slut. Fattar det inte än :'( 
Jag älskar er <3 
Åh, skrattatacksbilden är så underbar!! 
Edit: Jag var förvånadsvärt nog i danssalen igår och dansade till en grej inför den 28e. Whaaaaat!?? Mer än så säger jag inte.. Over and out!


2013-06-19 | 19:20:36

Åh vad fina bilder. Jag skrev ett meddelande till Stina igår om att jag också slutar. Efter sju år. - Har aldrig i mitt liv velat dansa mer än idag. :(

Svar: Tufft beslut :( Va tråkigt att du också ska sluta!!! Du kanske kan vara med och dansa den 28e? Dom flyttade det ju från idag eftersom det inte var tillräckligt många :) Kram!
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: