Ge inte upp!

Skrivet: 2013-10-30 | 09:53:00

-Bara för att det går dåligt behöver inte det betyda att man ska ge upp
Om ni bara visste hur många motgångar jag haft i livet! Det är fan så inte lätt att vara jag. Så många gånger som jag failat pladask. Det är bara att ställa sig upp igen, borsta bort smutsen och hålla hakan högt och försöka igen. Faktiskt. När jag var och fotograferade med Karro på djurgården så blev det ett platt fall. Platt var ordet. Jag tog bilder på djugårdsbrunn, allén som är där. Zoomade medan karro sprang. Vart det bra? Nooooo! Det vart så platta och fula bilder. Träden var för glesa, allén var för bred och solen lyste för starkt. Men. Vad gör det? Jag får väl göra om det i en bättre allé en annan dag. 


2013-10-30 | 15:59:44

Superfina bilder!

Svar: Tack snälla!
Josefine Hellgren

2013-10-31 | 08:55:26

så bra text =)

Svar: Tack!!
Josefine Hellgren

2013-11-18 | 12:39:20

Jättefina bilder! :)
Och bra inställning, man ska aldrig ge upp! :)

Svar: Tack snälla! :)
Josefine Hellgren

2014-01-30 | 21:24:49

Gillar uttrycket i bilderna.

Svar: Tack ska du ha! :)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: