Är chokladkakor onyttiga?!

Skrivet: 2014-02-23 | 23:59:00

-Inspirerad av "Mean girls".
Idag efter middagen såg vi några "mean girls-memes" och Rasmus fattade inte alls. Stackarn hade aldrig sett filmen. Vad gör vi då? Jo, vi sätter oss och kollar på den underbara tjej-klassikern som jag sett en miljard gånger. Under filmen fick jag världens snilleblixt, blev sjukt inspirerad av filmen. På med löshåret från mizzy.se, klänning, klackar och smink. En söndagskväll. Jag ser helt tokig ut... ni ska se en närbild på mitt ansikte! Hittade lite kex-chokladpapper och sen ställde jag mig i köket och gjorde chokladsås. Därefter tog jag ned bebistavlorna i "guldrummet" och började proppa i mig chokladen. Det var riktigt gott till en början, sen blev det starkt i halsen. Äta för mycket chokladsås är inget jag rekommenderar. 
 
Titel: Är chokladkakor onyttiga?!
Plats: "Guldrummet" 
Datum: 23 februari 


2014-02-24 | 15:14:58

haha asbra ju :D har dock inte sett filmen.. mer för action och pang pang :P

Svar: Tack!! SE DEN! :D
Josefine Hellgren

Em
2014-02-24 | 21:03:29

Haha, sjukt häftig Bild!:D

Svar: Tusen tack! :D
Josefine Hellgren

2014-02-24 | 21:16:15

Haha. Rolig bild :)

Svar: Thanks :p
Josefine Hellgren

2014-02-24 | 21:17:32

skön bild:D

Svar: Tack ska du ha ;)
Josefine Hellgren

2014-02-24 | 21:22:25

Åh vilken bra ide! Blev ett fint resultat dessutom :)

Svar: Haha, tack tack! :)
Josefine Hellgren

2014-02-24 | 21:22:43

Klockren bild :D Kul att man kan bli inspirerad sådär av allt möjligt.

Svar: Tack snälla!! :D Det är en fördel jag har, "kreativ hjärna", ser möjligheter i allt. Nä, nu ljög jag, men i mycket!
Josefine Hellgren

2014-02-26 | 17:54:21

åh bästa mean girls! vad tyckte din kompis om den? älskar denna bild, så rolig! lite synd bara att man inte ser att det är ett chokladkakepapper, det skulle lyft bilden!

Svar: Visst är den bäst?? Haha, om du menar Rasmus så tyckte han att den var rolig :)
JAG VEEEET! Jag skulle haft en chokladkaka i också, då hade man sett både kakan och chokladkakepappret. Men är man glupsk och sötsugen och inte ser hur bilden ser ut då man själv är modellen så är det sånt man får ta. :) kul. Att du gillade den!!
Kram!
Josefine Hellgren

2014-02-26 | 19:03:23

Haha, fick mig ett gott skratt. Men det här med att man kan äta för mkt choklad köper jag inte riktigt ;)

Svar: Hahaha! Va bra!! Det var väldigt mycket kakao i chokladsåsen.... Men håller med dig! Man kan inte äta för mkt :p
Josefine Hellgren

2014-03-02 | 13:10:29

Hahahh guuud vilken inlevelse du har! As rolig bild!

Svar: Hahhah! Tack! :D :D
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: