Ett kilo mjöl

Skrivet: 2014-02-24 | 23:49:00

-Tack och lov låg jag på badrumsgolvet
Idag har jag haft Tilde och Rasmus hos mig, vi åt pizza och spelade "pocket mine". Amajgaad vatt a naaajjjt! Nu tittar vi på melodifestivalen, medan jag bloggar. Vad vi gjorde innan? Nej, men typ hällde lite mjöl över hela mig efter att jag hade duschat mig blöt i håret och ansiktet. Läget just nu: Vatten+ mjöl= klister. Ja. Vi lämnar den här texten så. 
 
Titel: Ett kilo mjöl
Plats: Badrummet
Datum: 24 februari


2014-02-25 | 08:47:10

Hahaha! Men snyggt blev det :) Cool bild!

Svar: Visst? :D Rätt coolt vad lite (läs: mycket) mjöl kan göra ;) Tack! :D
Josefine Hellgren

2014-02-26 | 15:42:53

Häftig bild! Men ser nästan lite obehaglig ut haha :)

Svar: Tack! Ja, visst? Det är nog kontrasten mellan den ljusa hyn mot de väldigt mörka ögonen!
Josefine Hellgren

2014-02-26 | 21:13:11

Tycker om den här.

Svar: Va kul!! Tack! :)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: