Längst in på vinden

Skrivet: 2014-02-17 | 23:24:00

-Rasmus hittade den ascoola lampan!
Kattvindar ligger mig varmt om hjärtat. det är så trångt och mysigt, svalt och ingen vet vart man är. Jag satt ofta på kattvinden i gula huset på Dalvägen. Idag satt jag inne på Rasmus vind, det var isolering på golvet och jag hade kjol och inget över benen. Inte jättekul när det börjar klia. Illa. Jag satt därinne, chillade lite, lekte lite med ljuset. Inget avancerat. (läs: jag gjorde massa avncerade poser som blev skitdåliga). Men den här tyckte jag om, den var lugn. Jag tänker typ att jag har letat igenom hela vinden och tillslut kommit till slutet, där jag hittade en magisk lysande stav. Lite så. Tror jag. 
Ångrar mig jättemycket att jag tog så mycket blått i skuggorna... :( 
 
Titel: Längst in på vinden
Plats: Rasmus kattvind
Datum: 17 februari


2014-02-18 | 00:48:32

Alltså, detta projekt är något av det fränaste jag sett. Jag skulle aldrig ha fantasi nog att klara av det, än mindre tid. Du grejar det skitbra enligt mig! Kramar!

Svar: Du gjorde min dag!! :D Tack snälla!! :D :D Jag kämpar på så gott jag kan :) Kram!
Josefine Hellgren

Andreaz
2014-02-18 | 01:47:47

Spå mig:)

Svar: Jag kan inte sånt :)
Josefine Hellgren

Nea
2014-02-18 | 12:05:29

Åhh! Vad fint! Älskar verkligen sådana här bilder! :D Jag gillar det blåa i skuggorna

Nea
2014-02-18 | 12:06:01

Åhh! Vad fint! Älskar verkligen sådana här bilder! :D Jag gillar det blåa i skuggorna

Nea
2014-02-18 | 12:08:09

Åhh! Vad fint! Älskar verkligen sådana här bilder! :D Jag gillar det blåa i skuggorna

Svar: Tack snälla!! :) vilken tur! Jag vet fortfarande inte riktigt om det blev lite mycket, men tack!!
Josefine Hellgren

2014-02-18 | 20:43:02

Cool bild! :)

Svar: Tack ska du ha :)
Josefine Hellgren

2014-02-18 | 21:06:12

åh så fin bild!

Svar: Tack ska du ha :)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: