Tilde 18 år

Skrivet: 2014-02-21 | 23:54:00

-Snart är du 18 hjärtat <3 
Det finns människor som förtjänar allt. Tilde är en av de människorna. Jag minns när vi började umgås. Det var på en arbetshelg på Ägnö. Då var hon korthårig och rödhårig. Sprallig som satan. Älskade att stå framför kameran och posa. Spralligheten och poseringsglädjen finns fortfarande kvar. Min lilla älskade Tilde fyller om lite mer än en vecka 18 år. Hur sjukt?! 
Emil var riktigt bra och snäll som fixade ett asroligt bildspel på Tilde, fyverkerier fick hon också, och en jäkla massa skumpa över sig. Nej nej, det slutar inte där. Killarna dansade utan tröjor för henne medan låten "Brandman" med 250 kg kärlek spelades i bakgrunden. Nämde jag att killar är något Tilde tycker vääldigt mycket om? Av oss från Ägnö fick hon ett Thomas Sabo armband med tre berlocker på. En "mars"-sten då hon fyller i mars, ett ankare då hon älskar allt som har med det marina att göra (notera båt-tapeten i hennes rum), och en nyckel med ett hjärta på då hon har nyckeln till mångas hjärtan. 
Och nej. Vi klättrade inte alls på bjälkarna i taket. 
 
Titel: Tilde 18 år
Plats: Hemma hos Tilde
Datum: 21 februari


Andreaz
2014-02-23 | 00:20:55

Cool bild:)

Svar: Tack
Josefine Hellgren

2014-02-26 | 15:43:42

Vilken fin ihopsmältning av flera bilder. Jag gillar den verkligen!

Svar: Tack snälla! Ja, alltså de är nästan fler bilder än man kan tro :)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: