Det var resan mot äventyret som gav spänning

Skrivet: 2014-01-08 | 13:29:22

-Nu har jag gått och blivit galen tror jag. 
Vad gör man inte för en bild? Jag gör nog allt och lite till för en bild!! Jag hittade böckerna längst in bland alla våra flyttkartonger i f.d. oljerummmet. Jag hittade så mycket saker att jag blev helt salig. En miljard gamla bilder som jag aldrig sett, massa presenter från Kina, hela min barndom och så mycket mer. Jag visste vad jag ville ha med i bilden, men det var resan mot bilden i mitt huvud som gav mig minnen, glädje, förvåning, och ja, en väldans massa spänning! I en röd resväska hittade jag bilder från när farmor och farfar var små, när pappa var liten och även när jag var liten. Jag är så glad att jag fick upp den där bilden i huvet imorse. Åh! <3 
 
Titel: Det var resan mot äventyret som gav spänning
Plats: I källaren
Datum: 8 januari


Andreaz
2014-01-08 | 17:16:35

Hej!
Vad tror du om att se ut som en "Hubot" som i äkta människor?
Typ fototema sience fiction.

Svar: Ja, kanske det.
Josefine Hellgren

2014-01-08 | 21:02:28

fantastisk!!

Svar: Tack snälla Alma!! :)
Josefine Hellgren

2014-01-08 | 21:29:27

Vad använde du för att lysa upp ansiktet så mycket? Sagolik bild verkligen!

Svar: Jag la min mobil i boken med ljuset påslaget så att det lyste i ansiktet på mig. Ljuset från själva boken är photoshopat naturligtvis :)
Tack!! :)
Josefine Hellgren

Elina
2014-01-08 | 21:47:51

Jossan jag älskar allt med den här bilden! All rekvisita är fantastisk och ljuset ur boken påminner mig om andra Harry Potter-filmen när Harry öppnar Dolders dagbok och sugs in i den! Du är allt bra duktig min vän! :D

Svar: Ååååh tack fina fina Elina!!! Det tar jag som en megakomplimang!! :D
Josefine Hellgren

Mormor
2014-01-09 | 11:05:17

Vilken makalös bild!!!Du är otrolig!

Svar: Tack mormor!! :D
Josefine Hellgren

2014-01-15 | 07:46:34

himla fräckt bild, jättefint!

Svar: Bugar och bockar! Tack!
Josefine Hellgren

2014-01-15 | 10:33:54

Man åååh.. vilken härlig bild! Vill oxå fixa med speciella bilder jag har i huvudet nu.
Du ger inspiration!!
(nu finns din blogg sparad i min mobil) :-)
/malinedlund.blogg.se

Svar: Haha! Alltså du gör ju min dag!! TACK! :D ja!!! Ut och fota!! Kör!
Josefine Hellgren

2014-01-15 | 11:21:23

Det här får mig att tänka på "Den oändliga historien" :) Har du sett den? :)

Svar: Nää! Åh, den måste jag ju se! :) är den bra? :)
Josefine Hellgren

2014-01-15 | 15:51:22

wow, bara wow! Den här bilden är otrolig, älskar sagostämningen och jordgloben till höger som vägs upp med lyktan till vänster. Bilden fick verkligen det lilla extra också ihop med texten när vi fick vara med och dela bakgrunden till det hela vilket ökade mysstämningen i fotot :)

Svar: Gaaaah!!!! Shit vad du gör mig glad! :D Du har fattat! Tack! :D
Josefine Hellgren

2014-01-15 | 22:43:51

Vilken underbar bild! :)
Och vad underbart att hitta så mycket fin rekvisita! :)

Svar: Taack!! Jaa, man blir ju helt salig när man hittar grejer i lådor man inte trodde fanns :)
Josefine Hellgren

2014-01-25 | 18:06:01

Jättehärlig bild! Känns liksom magisk :)

Svar: Kul!! Tack!! :D
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: