Kämpa in i det sista

Skrivet: 2014-03-26 | 23:39:00

-En kamp som jag misslyckades med nyligen... 
Nej men, ni vet, jag och min hjärna, och mottot "allt för projektet". Det slutar oftast lite YOLO. Rasmus står med en vattenslang i handen och får det att se ut som om det regnar, skrattar lite hånfullt åt mig där jag ligger med rinnande mascara och försöker se ut... ja, på nåt vis. Som om jag kämpar för nåt. Överlevnad kanske? Nej, men ta inte bilden på fel sätt, det är bara en liten metafor för en grej. Jag mår bra och är faktiskt lycklig. Sådeså! Skådespeleri kanske blir min nya karriär? Njaa, nej, jag håller mig nog till mina foton! 
Jag frös, fryser än, det var dumt gjort och jag ångrar mig väl en gnutta. Nej! Neej, jag ångrar mig om jag blir förskyld, annars är det lugnt! Tog mig en varm skön dusch sen när jag kom in igen. Eller duschbad, kanske jag ska kalla det. Nu har jag skrivit för mycket redan och Rasmus håller på att somna här bredvid mig. 
God natt folket, och kom ihåg att vattenslangsvatten är mycket kallare än ni anar. Puss, hej! 


2014-03-27 | 07:17:02

Häftig bild!! Men ja, det ser väldigt kallt ut :)

Svar: Tack! JA. Det var det. Testa inte hemma!!
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: