Glider fortfarande!

Skrivet: 2015-02-06 | 10:21:00

-Jag tar tillvara på alla tillfällen han  är hemma, var så säkra!
Såhär kan en helg se ut. Vi drar. Gör nånting. Tillsammans eller bara vi två. Det kommer helger då vi bara ser på film också. Men sånt behövs. 
Jag hade inte åkt skridskor på flera år så det vart lite läskigt i början, men när man väl vågar ta för sig så släpper rädslan och man gliiiider fram. Vi åkte hela helgen och blev bjudna på middag ena kvällen på Heron City av Bosse. Jag lärde också Neo att inte trippa fram på sina skridskor och verkligen åka, och han lyssnar och tar till sig så braa! Hela helgen var perfekt. På natten pratade vi om att ordna till Rasmus rum rejääält. Åh. Så spännande. Älskar att göra sånna saker ihop med någon. 
 
Tack snälla Nilla för att du tog bilderna på mig och Rasmus! <3 Du är såå stark som för bara några månader sen opererade din rygg. I slutet av dagen så åkte du på egna ben och såg så fri ut! Det värmde i kylan att se.
 
(Nillao och Bosse är Rasmus föräldrar och Neo är hans lillebror för er som undrar)
 


Mormor
2015-02-11 | 15:00:59

Så länge sedan jag var inne och tittade på din blogg! Jag blir lika fascinerad varje gång du är så duktig. Vilken underbar dag ni hade på skridskor alla som var med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: