Morsan O Farsan

Skrivet: 2015-03-19 | 16:18:22

-Karolin Knutssons tatueringar
Studio. Xenter. Onsdag. Eller ja, förra onsdagen. Motljus. Karro. Närbild. Personligt. Love it! 
 
Jo, men jag har tur i livet. Jag vill inte ropa "hej!" ännu, men när man står i Xenters gigantiska studio och fotar som förr så känner man turen. jag känner turen. Ber man om en sockerbit och kaffe så får man kaffe och en liten "sockerbits"-formad manick som man sätter på kameran för att koppla ihop kameran med huvudblixten. Det är lycka. Att bli förstådd. 
Vill jag fota Karros tatueringar så får jag det. Vill Karro ha en modell ställer jag alltid upp. Man blir van liksom. Att bli van vid en sån grej är att ha tur. 
 
 
TAGGA NY DESIGN!! Jag är snart klar. Åh så snart. Gaaaaah!! :D :D 


2015-03-27 | 18:25:12

vilka fina bilder!!

Svar: Tack snälla!
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: