Ypperligt tillfälle att vara sminkad på

Skrivet: 2015-10-06 | 13:23:00

-Titel: Ypperligt tillfälle att vara sminkad på
Hej kompisar! 
Ni minns nog mitt projekt förra året. Right? Jag bara orkade inte fortsätta lägga ut de flesta. Jag har 3 hela månaders självporträtt kvar som jag inte visat er. Jag slutade senste gången på 5e oktober. Vilket jag trodde var kanelbullens dag. Men det är ju den 4e!
Den här bilden tog jag i en hiss hemma hos en kompis. För exakt ett år sedan! Jag kan inte förstå att det gick så fort? 
 
Jag har ett megagäng med favoritbilder som jag har haft lust att slänga ut. Älskar dem! Men nu väntar vi. Vi tar en bild i taget. Varje dag. Året ut. 


2015-10-06 | 16:26:12

Kul projekt! Och en väldigt snygg bild!

Svar: Tack och tack! :p
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: