Elina och Andreas

Skrivet: 2015-09-16 | 11:09:00

HAGAPARKEN
Vilket pangpar dessa är. Elina, min barndomsvän är ju så vacker att man smäller av. Nu har hon färgat håret rött vilket är skitballt. Hon skulle kunna raka av sig håret och så har det växt ut igen på en vecka. Sånt hår har hon. Här hemma sitter jag och borstar och borstar för att få ut tovorna ur håret som blir tunnare och tunnare. Och innan det har hunnit växa ut sitter tovorna där igen. 
Inser att jag tog massvis med bilder förra sommarn, den här sprang förbi förtare än en rabiat höna. Har ju inga "uppställda" bilder alls. Bara spontana resbilder. Kanske får blir nåt i höst bland gyllene löv? 
 
 
 
 


2015-09-16 | 15:27:09

Åh vad fina!!

Svar: Visst är de? :D
Josefine Hellgren

Trine
2015-09-16 | 15:40:44

Det ser ut som en modeplåtning Josefine!

Svar: Haha! OJ! Du ska se före och efter.. praktiskt taget allt ligger i efterarbetet... :)
Josefine Hellgren

2015-09-16 | 18:27:45

Bra foro vill jag säga. Jag tycker det är så snyggt med vitt nagellack som Elina ser ut att ha ;P

Svar: Tack snälla!
Det är sjukt snyggt! Min syrra använder det typ hela tiden :)
Josefine Hellgren

2015-09-16 | 21:09:16

Så vackert par <3

Svar: Visst? :)
Josefine Hellgren

Elina
2015-09-16 | 21:20:57

Jag får säga både tack för era fina ord, men framförallt största tacket till dig Jossan för att vi tack vare dig har bilder och minnen vi aldrig kommer att glömma <3

Svar: Så lite så! Gör det gärna igen. Mest för skoj :) <3
Josefine Hellgren

2015-09-17 | 10:40:35

Jättevackra bilder, älskar färgskalan i dem och hennes klänning är superduperfin! :)

Svar: Tusen tack!!
Visst är den? Och den passar henne jättebra :)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: