En snabbtripp till Gotland

Skrivet: 2015-09-12 | 10:42:16

GOTLAND
Vad är det som är så magiskt och fantastiskt med Gotland? Jag förstår det inte! För jag kan ju inte alls förklara det. Men varje gång jag åker dit så är jag fylld av glädje och varje gång jag åker till fastlandet så är det lite sorgset. Jag har så många fina släktingar där från pappas sida som jag inte får träffa så mycket. Det är mycket dom som gör Gotland så mysigt tror jag. 
 
Den här gången följde Rasmus med, han har mest vart i Hemse och inte riktigt upplevt Visby så vi gick långpromenad genom stan och Botaniska trädgården och luktade på alla vackra blommor. Jag ska ta med honom dit på hösten också nångång, det är så ruggigt mysigt i Visby den tiden. 
Vi var otroligt tacksamma över att få sova över hos min kusin Emelie. De bor så fint och är så snälla och deras barn är underbara. Så sociala och gosiga. Saga och Siri heter dom. Ni kanske minns fotograferingen på Siri när hon var nästan nyfödd? Eller storasyster Saga på babysim när jag och Madde var på Gotland för att övningsköra? Får man säga som 20 åring att "de har blivit så stora!" 

På kvällarna åt vi middag hos min faster och tittade på solnedgången på stranden 30 sekunder från huset. Och en dag cyklade vi till Visby för att kolla på bio där vid östercentrum. Minions vart det. Jag, Rasmus, en massa föräldrar och deras barn... 
 
 
 


2015-09-12 | 15:05:14

vad kul! och fina bilder!

Svar: Superhärligt. Tack! :)
Josefine Hellgren

Andreaz
2015-09-13 | 17:33:14

Jättefin bild med dig när du läser för den lilla tjejen,Saga?
Hade för mig att hon heter så..

Svar: Yes. Läser saga för Saga!
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: