Päron och kiwismoothie

Skrivet: 2015-09-12 | 16:15:00

ENERGIBOOST
Hur lång tid tar det egentligen innan man kan få dricka sin gröna smoothie om man umgås med mig?
I studentpresent fick Madde en smoothie-to-go. Så när hon var i Grekland så passade jag och Rasmus den så att den inte skulle damma i ett hörn helt själv. Varje morgon drack vi smoothie. Och alltid i fina glas. En favorit var päron och kiwi. Vi gick på känn hela tiden så något recept kan jag inte skriva. Men det var banan, päron, kiwi, cocosmjölk, basilika på toppen och jord på glasfoten. 
 
Enkel process. Inga svårigheter. bara i med allt och trycka på knappen. Men sen inse att "nä men det ser rätt frääscht ut, måste plåta", nono inte klokt. Det tog säkert 20 minuter innan vi kunde sätta oss ner i morgonsolen (mitt-på-dan-solen) och njuta. Mmmmm. Ilandsproblem, fy, jag vet. 
 
Kanske nåt att unna sig helgen?


2015-09-12 | 19:12:24

Låter ju väldigt god! Fina bilder :D

Svar: Det var muuums!
Tack! :)
Josefine Hellgren

ISA
2015-09-12 | 22:40:58

väldigt fin färg måste jag säga. och spännande smakkombo ;)

Svar: Men faktiskt! Det var supergott. Det enda vi hade hemma och så blev det rätt gott alltså!!
Josefine Hellgren

2015-09-13 | 12:02:08

Ser väldigt gott ut och fina bilder :D

Svar: Det var sjukt gott! :) tack :p
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: