Spontan höstarbetshelg

Skrivet: 2015-09-18 | 22:54:23


ÄGNÖ
Hej kompisar!! Helt spontant hamnade jag ute på ön. Det är arbetshelg i helgen och Douglas ringde och frågade om jag jag inte skulle med. Det var tre timmar innan vi skulle samlas, så jag kastade ihop alla grejer, stressade halvt ihjäl mig. Sen kom Douglas och hämtade upp mig. 
Jag fick äta ur min 10 år gamla legobit och satt utomhus i mörkret resten av resan. Vilket lugn! Åh <3 
Jag hörde småpratet inifrån båten som ett muller och resten av ljudet kom från motorn och suset i vinden. Nästan en för djup liten tripp för att man ska kunna ta in den helt. 
Nu sitter vi och äter bullar och kollar på dokumentären om Jesper som Diana har gjort. Alltså när han tappar kastrullen.... Jisses.. Då låg vi nästan ner och krampade av skratt! 
Nu ska vi sova på hårt underlag med kallt om tårna och varmt om huvet och med Ed Sheeran i högtalarna. Imorgon börjar vi rusta upp våran fina anläggning inför vintern!



2015-09-19 | 11:22:10

Lät som en trevlig kväll :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: