Finna lugnet i en hetsig hjärna

Skrivet: 2016-02-06 | 12:00:00

Titel: "Finna lugnet i en hetsig hjärna" (4e november)
Jag minns inte när min hjärna började fyllar med tankar. Men sen dess så har det aldrig slutat. Aldrig. Det är aldrig tyst i mitt huvud. Ibland när jag bara inte pallar livet så tänker jag att jag ska sluta tänka. Det går inte. 
Samtidigt är det där min kreativitet kommer ifrån. Hur jag varje daf får till en ny bild. Jag tänker fram bilden. Det utvecklas. Första tanken är mil ifrån bilden jag lägger upp för dagen.
En gåva och ett straff från ett tidigare liv. 


Andreaz
2016-02-07 | 22:54:13

Kunde inte sagt det bättre själv!
Jag vet inte vad som hände i MITT tidigare liv eller vilka insikter jag fick att leva mitt nuvarande.
EN sak är jag dock ganska säker på!
Den dagen man börjar tro att ens bokstavskombination är en felstavning...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: