Jag tog tag i det!!!

Skrivet: 2016-01-10 | 12:00:00

PROJEKT: SJÄLVPORTRÄTT 365
 
Jag kan inte riktigt beskriva lyckan just nu. Ni minns mitt projekt? Självporträtt 365. Jag bara orkade inte. Jag tog typ selfies då och då sista månaderna (Såååå mycket färre än jag trodde då. Bravo mig) och det är så tråkigt. Ibland hade jag noll fantasi och då blir det inte ens kul att sitta och göra nåt vettigt av det i photoshop och bara tanken på att smälla upp det för alla att se på bloggen gjorde mig typ nervös. Det är fanimej pinsamt för mig. Som att kissa på sig och frivilligt låta alla att se. Gå genom stan nerkissad... nä genom hela landet! Hallåhallå här kommer jag med blöta byxor men jag väljer att visa mig offentligt ändå!!
 
Okej. För er nya. Hej föresten. Välkomna hit från Isabella! 
2014. Alltså för TVÅ ÅR SEDAN la jag ut första bilden till mitt projekt. Sen flöt det på varje dag resten av det året. Inte sånna rakt på. hej hej. Le lite. Och sen klippa ihop till nån film som folk gör. Nej det skulle vara olika. Så olika jag bara kunde! Och det skulle visa hur jag mådde, vad jag gjorde. Mina idéer och drömmar och finurligheter. 
Det kallade jag "Projekt: Självporträtt 365". 
 
För nån månad sen sa jag att om jag inte sätter igång den här veckan och blir klar med redigerandet så lägger jag inte upp resterande. Alls. Men hallå. Jag. Me myself and I kan inte hålla sånt. Jag fick ryck nu efter jobb-beskedet och rusade. Jag har suttit nätter. Dagar. Inte mornar för då har jag nyss somnat. Och kvällar. Långa kvällar har det blivit. Så. 
Nu kör jag EN per dag. Klockan 12.00. Tills det är slut. Åh vad jag kommer känna lättnad då. Ååååååh! 


Andreaz
2016-01-10 | 15:45:57

Härligt att höra att det går så bra för dig Jossan:)
Grattis till jobbet hos Isabella oxå;-)

Mvh

A

Svar: Tack! :)
Josefine Hellgren

2016-01-10 | 20:29:16

Åhh, så kul att du tänker fortsätta lägga ut dina självporträtt :D Jag har saknat dom!

Svar: Åhhh! Du gjorde min dag!! :D
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: