Utkast: Mar. 08, 2015
Skrivet: 2015-03-08 | 20:30:36


Kommentarer

Foto och redigering:
-Har du frågor om foto? Ställ då din fråga på blogresponse så svarar jag så snabbt jag kan!
-Jag fotar alla bilder själv om inte något annat skrivs.
-Att ta foton är strängt förbjudet, jag vill att alla jag fotar ska känna sig trygga. Fråga först om du vill ha en bild.
-Vill ni veta hur jag gjorde en bild? Tveka inte att fråga så lägger jag upp en tutorial.

Bloggdesign:
-Jag har gjort min design själv
-Jag har tagit hjälp av designadinblogg.se
-Jag svarar så gott jag kan på designfrågor, jag kan dock inte allt.

Bloglovin och länkbyten:
-Jag gör gärna bloglovin byten.
-Ni följer mig genom att klicka på bloglovin-knappen i menyn (Funkar just nu bara från startsidan)
-Jag gör länkbyten så länge du har 100 besökare och uppåt.

Godkända kommentarer:
-Negativa kommentarer tas bort.
-Tipsa gärna om din blogg! Har du en bra blogg så stannar jag.
-Tipsa mig också om tävlingar och dagens blogg! Om jag deltar eller inte beror helt på reglerna.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback