Min dag

Skrivet: 2011-08-09 | 22:30:06

-Känner att jag har varit ypperligt duktig idag.
♥Jag klippte mitt hår själv, totalt random. Jag har inte klippt mig på typ... ett och ett halvt- två år?
♥Jag har fixat alla bilder från Sagas dopdag. Dvs: ett steg närmare att få spendera min tid åt ägnö bilderna!
♥Jag har tittat vilka som vann "hur bra känner ni mig tävlingen"
♥Har hittat något underbart som kallar "mini bridge" i photoshop. Ställer mig frågan varför jag inte använt det tidigare..
-Sen har det hänt grejjer som varit mindre bra..
♦Jag åt massa godis, eller massa och massa va det egentligen inte, jag va bara inte van med så mkt socker, så jag fick otroligt ont i magen och mådde illa.
♦Mådde så dåligt att jag kallsvettades, kollade tempen. Feber.
♦Hostar, hostar och hostar. Hur länge hostar man egentligen? Mitt började från och med att halva lägertiden gått ungefär. Och det va ett tag sen..
♦Känner mig osocial som inte följde med till Marits födelsedag, men jag mådde inge bra redan under dan och ville inte suktas av tårta. (Och så käkar man godis istället. Inte bra, inte bra..)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: