Vinnarna av "Hur bra känner ni mig?"

Skrivet: 2011-08-14 | 22:00:51

Wow! haha, det va väldigt många som gissade ett rätt!
Dom som ni inte trodde stämde på mig va följande:

♦Jag har besökt Thailand 5 gånger- Varje år sen 2005 har jag och familjen besökt thailand!
♥Jag hade aldrig satt min fot på en segelbåt innan jag kom till Ägnö Seglarläger- Motorbåt ja, men aldrig segelbåt!
♦Jag har alltid bott i Segeltorp (Påståendet stämmer ej)- Jag bodde tidigare i Nacka. Flyttade till segeltorp 98.
♦Jag har bott i lägenhet- Bodde i lägenhet i nacka
♥Jag har haft grodor som husdjur- Jag och Madde hade dom i en barnpool, gjorde värsta landskapet. Hade dom sen små yngel!
♦Jag är en tredjedels norsk- (Påståendet stämmer ej)- Nej jag är helt svensk! Hur man nu ens är en tredjedels norsk vet jag inte :D
♥Jag har byggt ett hus av vanliga legobitar- Det va väl kanske inte ett hus man kunde gå in i! Men fint vart det! Vad jag minns! :)
♦Jag har aldrig färgat mitt hår- Mitt hår har aldrig blivit färgat, kanske dags snart?
♥Jag är rädd för myggor och getingar- När dom kommer i flock (säger man flock?) så blir jag absolut livrädd.

Det enda alternativet ni inte trodde va falskt va:
♥Jag har tagit 116350 bilder sen augusti 2008
Jag blir nästan rörd! Ni verkar haja att jag gillar att fota! :D

Dom som antingen bara chansade rätt eller faktiskt känner mig är:
Lisa
Sandra
Ni andra har lärt er lite mer om mig nu!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: