Uppdatering från bygget

Skrivet: 2011-12-22 | 23:07:56

-Jag sa ju att det skulle smaka bränt socker och blompinnar!
I två påfrestande timmar har jag stått i köket med det bökiga pepparkakshuset. Jag har satt upp taket och skorstenen, väggarna satte jag upp för nån dag sen. Takplattorna bara går sönder, som jag sa dom är inte färdiggräddade. Inte nog med det så planerade jag att det skulle bli 5 plattor på varje sida. Det blev 7. Så nu måste jag göra 2 till. Jag ber till någon högre makt att ge mig styrka. Det kan jag fan behöva...


Nicolai
2011-12-23 | 12:09:18

Fan vad snyggt!! :D haha, vi har inte ens pepparkakshus :P

2011-12-25 | 19:16:40

svar: Tack så mycket, kan bara säga desamma om din! ;)



Tycker bara att den blir finare och finare med en egen personlighet ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: