1 VECKA!!!

Skrivet: 2011-07-19 | 14:53:00

Om en vecka är jag på Ägnö!!! Jag kan inte förstå detta.. Jag vill inte att det ska ta slut igen! Men nu ska vi le för det som kommer hända och vara ledsna för att det kommer ta slut! Lilla söta Ruth har vi idag på bild. Så urgullig och hon bara utsrålar personlighet, det kan nog alla på lägret intyga! Och det där med att gå uppför en vidrigt hal presenning uppför ett slätt berg är inte lätt. Första året ramla jag i vattnet och skrapa upp hela tån.. ingen vacker syn! Bättre vart det ju inte när jag fick grus i såret. Ajaj! Jag har för mig att maddes lag kom upp snabbast last time. Skrytmåns..


2011-07-21 | 17:44:58

kollat igenom din blogg ett tagnu och måste bara säga att du tar vääldigt fina bilder, och du är jätte duktig ! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: