Angående inläggssidan och en ilande morgon

Skrivet: 2011-07-19 | 14:09:12

Jag gjorde ett ytterligt litet misstag som jag glömde bort va det va i kodmallen på inläggssidan, så jag fick ställa om till en normal mall.. Detta va ett tag sen, bara så ni inte sitter och undrar varför jag har "glömt" att fixa alla grejjer på sidan där ni skriver kommentarer. Hemskt ledsen. Ska fixa detta så snart jag har tid.
Vaknade idag av ett hemskt ljud. Stängde fönstret och somnade om. Vaknade igen av att min säng typ småskakade, då slipar pappa därute. Det ilade. Mamma sa att det va som hos tandläkarn. Det ville inte sluta, hur mkt jag än sa till mig själv i huvet att det snart skulle va över. Det va som tortyr att vakna så. Lite som tortyr i kina, då späns man ju fast i en stol och får en droppe i pannan med exakt tid mellan dropparna. Lite så kände jag när jag vaknade. Men nu är jag vaken! Jag har lugnat ner mig, käkat mackor (ajaj, inte bra! Lchf-are som jag är!) och fixat lite med bloglovin som vägrar fungera..
Ha en bra dag! Så hörs vi snart igen!


2011-07-19 | 16:18:52

Jaa, verkligen, resa är det bästa jag vet :)

Ja, jag började tidigt med att blogga :)

M *
2011-07-19 | 17:47:01

- så fin bild!

2011-07-19 | 18:41:12

Hej :) jag har en dagens bloggtävling och det vore superkul om du var med :) isåfall är det bara att anmäla dig här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/july/tisdag-dagens-blogg-2.html#comment

2011-07-19 | 20:51:44

fin bild :D

kramis ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: