Eight days remaining

Skrivet: 2011-07-18 | 21:46:00

Så förbaskat nära nu! Tänk att jag har väntat ett helt år på detta! varför är inte seglarlägret lite oftare? Här ovanför på första bilden ser ni en söt tjej, Angelica. Jag döpte henne till neli första året. För krångligt med 4 stavelser liksom! Denna dam krävde jämt och ständigt att jag skulle ta kort på hur hon såg ut under nybörjarkursen. I don´t blame her, det finns ingen spegel på hela ägnö! (åtminstonne inte tillgänglig!) Sen har vi då bild numero två... oh i love it!! Stackars Jesper får va i det iskalla vattnet, uppdraget gick ut på att kasta bojen så nära honom som möjligt och få in honom till bryggan. Neli visste inte hur hon skulle göra så emil kom efter ett tag för att visa. Mer tid i vattnet för superscouten alltså! Jag är mycket glad att det inte va jag, för det va kallt i vattnet den dan..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: