Fars dag och fasters födelsedag

Skrivet: 2011-11-13 | 22:27:57

Idag vaknade jag upp med världens träninsvärk i låren och rumpan. Det. Var. Fruktansvärt. Jag ska aldrig i hela mitt liv träna igen!
Men jag fick trycka mig upp ur sängen och börja fixa mig. Vi skulle hem till Barbro, min faster, för att fira hennes födelsedag. Som vanligt bjöds det på god mat. Till och med chipsen va nästan onaturligt goda! Till varmrätt fick vi spagetti med nån gryta, jag vet inte vad det heter, men man kokar det jättelänge och det vart såååå gott! Till efterrätt fick vi nåt glassliknande med polkagris i och med grädde som bas. Jag satt så länge och bara njöt att madde skickade ett sms till mig när alla va klara och frågade: "Vare inge gott :o" "joo! :D" Skrev jag tillbaka. Är hon knäpp eller? Vem slänger i sig något sånt mumsigt? Sen kan det ju bero på att jag va sjukt mätt oxå som jag tog tid på mig :) Vi satt där vid middagsbordet och pratade om dels hur mycket maddes hår kostar och sjukdomar hit och dit och lite annat :)
Och på allt detta trevliga så är det fars dag!! :)
Grattis pappa<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: