Pratstunder med stora koppar choklad

Skrivet: 2011-11-05 | 17:25:00

Har suttit med en väldigt bra tjej i flera timmar och bara pratat idag på Wayne´s Coffee. Det va hur kul som helst, och super mysigt :) Det blir en väldans massa snack när man inte har träffats på flera månader. Neli och jag känner varandra från seglarlägret, en av mina vänner som jag förmodligen aldrig kommer förlora kontakten med. :) Vi pratade om allt möjligt som vi hade på hjärtat, tjejsnack helt enkelt!
När vi fått i oss kopparna med choklad, som för övrigt va gigantiska, så skulle vi kika lite i affärer. Vi gick till det nyöppnade Hollister, där jag hittade en jääättefin blus som jag starkt funderar på att köpa. Sen letade vi efter Salt (en klädaffär alltså) där Neli skulle byta en tröja. Efter massa letande upp och ner, hit och dit hittade vi den!! En lyckad dag, absolut! Och jaa, vi måste träffas oftare!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: