Sånt man blir glad av

Skrivet: 2011-11-24 | 21:07:56

* Vinna tävlingar.
Inget gör mig så glad som när jag vinner nånting. Jag blir så glad att jag hoppar upp och ner i flera minuter innan jag kan lugna mig! Vinner dock inte så ofta, haha! :D Idag vann jag en tävling!!! Just lugnat ner mig! ;)

* Lyckas med en bild.
Jag är fortfarande inte klar med bilderna från Ägnö ännu. Hur länge har jag hållt på egentligen? Det gör inget att jag får hålla på länge, för lyckan sprider sig från topp till tå när jag ser hur bra en bild blev! (Sen kanske int ejust den här bilden blev superbra, men jag blir glad av den! :D)

* Frisk luft.
Jag har inte varit ute på flera dar. Men imorse (klockan 4 på eftermiddagen) öppnade jag fönstret i mitt rum och bara andades in den friska luften. Jag fick sån energi och jag blev mycket gladare!


2011-11-24 | 21:30:31

sv: haha!:)

härligt, jo min dag har vart helt okej den:)

känner hur träningsvärken börjar komma.. haha

J'
2011-11-24 | 21:33:33

Sv: Ooh, va gullit av dig :D du är verkligen jätte duktig på fotograferingar!!

2011-11-24 | 22:34:19

Vilken fin blogg du har!



femtiosjuminuter.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: