Idag är det freedag!

Skrivet: 2011-10-07 | 20:38:00

AAAAH! Fasen va skönt det känns att det är fredag. En dag att bara skita i vad alla säger, och göra vafaan jag vill! Åh det känns så skönt! Idol går på teven, mina favoriter tappar rösten, sjunger falskt eller vågar inte ta några steg utan bara står där! Frustrerande... men jag vet att dom blir kvar, så det är lungt :P
Imorgon är det dans. Och jag är taggad. Det är jag för första gången på säkert tre veckor, har inte haft nån trräningslust alls, men nu har jag inte rört på fläsket på länge, så nu vettni, nu ska jag svettas!
Känner mig lite föör sprallig idag (det är ju FREDAG!!). Vill att det ska vara fredagkväll-söndagmorgon varje dag.
På måndag är det inte foto längre, utan Film/TV. Det kan bli intressant..... Ljud va väl sådär kul, foto ägde och film och teve låter ju kul men, aa, jag vet inte. Vi får se !
Foto: Jesper Altin


2011-10-08 | 10:45:23

Var gärna med i min bildtävling!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: