Manuell fokus

Skrivet: 2011-10-17 | 23:54:00

Provade på manuella fokusen idag på väg hem från skolan. Fick använda ett skyhögt ISO-tal, typ 3000!! (Det är förövrigt därför dom är så frukktansvärt brusiga) Eftersom en viss Jesper hade gjort så jag inte kunde använda min mobil på 60 minuter så visste jag inte vilken buss jag skulle ta inte heller vart jag skulle av från pendeln. Självklart steg jag av vid fel! Så jag fick ta bussen som jag måste byta efter ett tag. Men när jag väl va framme så kommer inte bussen som ska hem till mig. Bara att knalla. Tänkte att jag kunde fota påvägen, och det gjorde jag!


Cornelia
2011-10-25 | 23:02:39

Ja, alltså förrutom att den översta vart väldigt brusig så blev dom fina :)

Du borde ta kort på dina fötter på olika underlag, och sen typ sätta ihop bilderna i ett collage! Hade vart lite cool :D Typ årstider :p

Jättefin blogg oxå.

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: